Scenariusz inspirowany tekstem Astrid Lindgren „Pippi wchodzi na pokład”.
O, nadchodzę i to jak! Uroczyście melduję, iż nie kto inny, tylko ja – Pipilotta Wiktualia Firanella Złotomonetta Pończoszanka, sprytna, rezolutna dziewczynka mieszkam sama w willi Śmiesznotce i czekam na powrót taty – Efraima Pończochy, prawdopodobnie króla murzyńskiego.
Podczas jego nieobecności bawię się w berka z policjantem ucząc go przy tym angielskich nazw dzikich zwierząt, wraz z przyjacielem Tommym zbieramy przeróżne skarborzeczy. Następnie przenoszę się do amerykańskiej szkoły, gdzie tańczę amerykańską cha-chę, a nie mogąc się doczekać na swoje urodziny postanawiam skrócić tydzień wywołując Szamana z egzotycznego Laosu.
Co wyniknie z tych czarów…? Przekonacie się sami.
Elementy języka angielskiego:
- nazwy zwierząt w ZOO: monkey, lion, elephant, zebra, giraffe, dolphin, penguin, tiger, bear
- nazwy przyborów szkolnych: backback, book, pencil, pencilcase
- wyrażenia: jump like a ball, close your eyes, dance like me, touch your nose, one step left/right, clap your hands
- dni tygodnia.
Elementy interaktywne:
- wspólne zbieranie skarborzeczy
- nauka tańca animacyjnego “Amerykańska cha-cha”
- zaklinanie tygodnia i nauka „Piosenki Szamana”.